Welke account maak ik best aan?
Normen zijn auteursrechtelijk beschermd. In de shop koop je normen aan voor individueel gebruik.
- Werk je voor een bedrijf of organisatie? Kies voor ‘Mijn bedrijf’. Je ontvangt de normen op jouw naam en de factuur op naam van het bedrijf of de organisatie waar je voor werkt.
- Ben je bv. student? Kies dan voor ‘Mezelf’. Hou er rekening mee dat deze optie enkel mogelijk is voor personen met een adres in België.
Noot: Ben je een particulier buiten België? Wend je tot de normalisatie-instelling van je land (https://www.iso.org/members.html).
Kan ik een bestelde norm annuleren?
Eens het document is aangeleverd, kan je de aankoop niet meer annuleren.
Tips:
- Lees goed de samenvatting van de norm en bekijk grondig de inhoudstafel in de preview voor je de aankoop bevestigt.
- Kies de juiste taalversie voor je je aankoop afrondt.
Kan ik de gegevens van mijn bedrijfsaccount aanpassen?
Je kan in ‘Mijn account’ een aantal gegevens aanpassen zoals facturatieadres, contact facturatie en gebruikersgegevens. Het bedrijfsadres kan je ook wijzigen, maar enkel als je de enige gebruiker van het btw-nummer bent. Het is evenwel niet mogelijk om je btw-nummer aan te passen. Wijzigt je btw-nummer, dan moet je een nieuwe account aanmaken.
Kan ik mijn gebruikersgegevens aanpassen?
Via ‘Mijn account’ kan je alles aanpassen met uitzondering van je gsm-nummer, omdat we deze gebruiken om je account te valideren.
Ik wil een nieuw e-mailadres linken aan mijn bedrijfsaccount. Kan dat?
Het is mogelijk om je gegevens te actualiseren. Pas het e-mailadres in je account aan en bewaar de aanpassing. Let op: de shop laat dubbele accounts op hetzelfde e-mailadres niet toe.