Kan ik een bestelde norm annuleren?
Eens het document is aangeleverd, kan je de aankoop niet meer annuleren.
Tips:
- Lees goed de samenvatting van de norm en bekijk grondig de inhoudstafel in de preview voor je de aankoop bevestigt.
- Kies de juiste taalversie voor je je aankoop afrondt.
Kan ik de gegevens van mijn bedrijfsaccount aanpassen?
Je kan in ‘Mijn account’ een aantal gegevens aanpassen zoals bedrijfsnaam, facturatieadres, contact facturatie en gebruikersgegevens. Het bedrijfsadres kan je ook wijzigen, maar enkel als je de enige gebruiker van het btw-nummer bent. Het is evenwel niet mogelijk om je btw-nummer aan te passen. Wijzigt je btw-nummer, dan moet je een nieuwe account aanmaken.
Kan ik mijn gebruikersgegevens aanpassen?
Via ‘Mijn account’ kan je alles aanpassen met uitzondering van je gsm-nummer, omdat we deze gebruiken om je account te valideren.
Ik wil een nieuw e-mailadres linken aan mijn bedrijfsaccount. Kan dat?
Het is mogelijk om je gegevens te actualiseren. Pas het e-mailadres in je account aan en bewaar de aanpassing. Let op: de shop laat dubbele accounts op hetzelfde e-mailadres niet toe.
Tip:
- Hou er rekening mee dat jouw e-mailadres wordt gebruikt om normen te watermerken.