Toegang tot normen: nog efficiënter in 2018

Heb je sporadisch eens toegang tot een normdocument nodig? Of moet je een veelheid aan normen raadplegen en beheren binnen je bedrijf of organisatie? Wat je noden ook zijn, de online diensten van het NBN – de NBN E-shop en myNBN – bieden een aangepaste oplossing. Vanaf 1 februari 2018 wordt dat alles nog intuïtiever in gebruik. Een overzicht.

Normen opvragen in de E-shop

Via e-mail, fax of brief afzonderlijke normen aankopen, is vanaf februari 2018 niet meer mogelijk. Maar geen nood, je kan wel nog steeds afzonderlijke normen aankopen via de NBN E-shop . Daar kan je voortaan ook eenvoudig met Bancontact aan de slag.

Snel, intuïtief en betrouwbaar beheer met myNBN

Soms heb je verschillende normen nodig, die voortdurend up-to-date en toegankelijk moeten zijn. Om daaraan tegemoet te komen, biedt het NBN een complete beheeroplossing: myNBN. Met myNBN heb je online toegang tot je normen en normenpakketten. Het digitale platform staat ook garant voor automatische updates van NBN-normen. Zo laat het je toe om de recentste versie van om het even welke norm in verschillende talen te raadplegen, te downloaden en af te printen.
In een notendop: je krijgt toegang tot je normencollectie, drukt administratieve kosten, bent steeds in orde met de copyrightregels en bespaart kostbare tijd. Kies je voor een myNBN-oplossing, dan kan je:
  • je eigen normencollectie creëren, laten importeren in myNBN en snel beschikbaar stellen binnen je bedrijf of organisatie;
  • toegang krijgen tot normenpakketten die relevant zijn voor je vakgebied en uitbreiden met bedrijfsspecifieke normen;
  • ruim 35.000 Belgische en Europese normen raadplegen in de reading room;
  • je bedrijfseigen normdocumenten beheren zoals jij dat wil, met NBN-oplossingen op maat.