Service excellence tilt klanttevredenheid naar een hoger niveau

dit is de taalnl

Service excellence tilt klanttevredenheid naar een hoger niveau

Een goede service maakt heel vaak het verschil. Organisaties die hier niet op inzetten, staan hun eigen groei in de weg. In dit tijdperk van snelle verandering en groeiende klantverwachtingen, wordt uitstekende service een almaar waardevoller instrument, ook voor betere financiële resultaten. Maar hoe kom je tot die uitmuntende klantenservice? ISO 23592 Uitstekende service — Principes en model helpt je op weg.
 

Meer dan tevreden klanten

Wil je marktleider worden of wereldwijd tot de top behoren? Dan is klanttevredenheid alleen onvoldoende. Dienstverleningsbedrijven moeten zich concentreren op de optimalisering van hun klantcontacten. Én op het vinden van vernieuwende en uitmuntende serviceoplossingen. Alleen zo creëren ze de beste klantervaringen. Gevolg: niet alleen tevreden klanten, maar vooral opgetogen, enthousiaste klanten!
 

Uitstekende service

ISO 23592 biedt jou concreet aan wat er nodig is om een uitstekende service aan te bieden. De norm schetst de terminologie, de principes en het model die aan de basis liggen van een uitstekende service. Want klantgericht werken is veel meer dan organisaties vaak denken. In de huidige competitieve markt is het noodzakelijk om service in elk element van de organisatiecultuur en -processen te integreren.

Ga je verder dan wat je denkt dat klanten verwachten van je dienstverlening? Dan pas zul je écht floreren. Dat geldt niet alleen voor bedrijven die diensten leveren aan klanten en belanghebbenden (stakeholders), maar ook voor de publieke sector en non-profitorganisaties.
 

Wat is service excellence?

Organisaties met een uitstekende service creëren en voegen uitzonderlijke waarde toe voor hun stakeholders. Hoe? Door hun behoeften en verwachtingen te begrijpen, in te lossen én te overtreffen. Draait je hele organisatie rond je klant of stakeholder? Dan ben je de concurrentie een stap voor én blijf je succesvol.
 

Wat zijn de voordelen?

Dienstverleningsbedrijven die kiezen voor service excellence, onderscheiden zich van de concurrentie. Service excellence creëert een verbeterde klantgerichtheid. Klanten zijn loyaler en klantrelaties blijven langer intact. Ook zorgt service excellence voor een sterk merk en een uitstekende merkreputatie. Met als resultaat: betere financiële prestaties en kostenbesparing op lange termijn.

Koop ISO 23592 aan in de e-shop van NBN

Wil jij ook méér dan gewoon tevreden klanten? Kies dan voor uitstekende service met de ISO 23592-norm.